جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ آیت الله النجفی گفتند: شیعیان باید در برابر توطئه های پلید دشمنان اسلام بایستند و اجازه ندهند دشمنان، چهره اسلام را مخدوش سازند و در این راستا شایسته است شیعیان به اخلاق پیامبر و اهل بیت علیهم السلام مزین شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از شیعیان استان ها و مناطق مختلف عراق ضمن دیدار با آیت الله العظمی بشیر النجفی از رهنمودهای ایشان استفاده کردند.

آیت الله النجفی با اشاره به شرایط سخت و دشوار عراق و خطرهای زیادی که این کشور را تهدید می کند، تاکید کردند: شیعیان باید در برابر توطئه های پلید دشمنان اسلام بایستند و اجازه ندهند دشمنان، چهره اسلام را مخدوش سازند و در این راستا شایسته است شیعیان به اخلاق پیامبر و اهل بیت علیهم السلام مزین شوند و آموزه های آنها همچون محبت و مهربانی و همزیستی را در جهان منتشر سازند و از چشمه علم و معرارف اهل بیت بهره ببرند و اسلام اصیل را از مدرسه جاودان آنها بیاموزند.

ایشان در بخش دیگر از سخنان خود ضمن تاکید بر ضرورت بازدید از خانواده های شهدا و رسیدگی به آنها به رزمندگان عراقی وعده پیروزی دادند و گفتند: خداوند متعال عنایت ویژه ای به این کشور دارد و ما نیز از خداوند متعال می خواهیم امنیت و صلح و آرامش را بر کشور ما ارزانی کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha