پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی وحید خراسانی

حوزه/ خدمت به بازماندگان دوران دفاع مقدس و کسانی که در راه خدا جهاد نمودند و به شهادت رسیدند و مجروح شدند، موجب تقرب به خداوند متعال است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله وحید خراسانی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و تعدادی از نخبگان ایثارگر استان گفتند: رسیدگی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از بهترین اعمال و افضل قربات می باشد.

 این مرجع تقلید با بیان این که رسیدگی به خاندان شهدا و ایثارگران از افضل قربات است تاکید کردند: این خدمت به بازماندگان دوران دفاع مقدس و کسانی که در راه خدا جهاد نمودند و به شهادت رسیدند و مجروح شدند، موجب تقرب به خداوند متعال است.

حضرت آیت الله وحید خراسانی تصریح کردند: اهمیت رسیدگی به این عزیزان تا این حد است که پیامبر (ص) بر آن سفارش نمودند و فرمودند، من و سرپرست يتيم در بهشت همسایه یکدیگریم.

ایشان بیان داشتند: این خدمات باید خالصانه و به شیوه صحیح و در شان این عزیزان صورت گیرد.  

حضرت آیت الله وحید خراسانی با تاکید بر قرائت قرآن و عمل به دستورات این کتاب آسمانی تاکید کردند: به خانواده معظم شهدا و ایثارگران سفارش کنید تا قرآن را بخوانند و ثواب قرائت را به امام عصر (عج) تقدیم کنند این تاثیر بسیاری در زندگی دنیا و آخرت به همراه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت میلاد حضرت معصومه (س) گفت: امروز به همراه تعدادی از نخبگان شاهد و ایثارگر طلاب علوم حوزوی، نویسندگان و برگزیدگان محضرتان رسیدیم تا از رهنمودهای شما کسب فیض کرده باشیم.

سردار هاشمی افزود:هم اکنون استان قم اقدام به تشکیل پرونده برای بیش از 400نخبه و سرآمد شاهد و ایثارگر نموده است که تعدادی از این عزیزان فارغ التحصیلان و طلاب حوزه های علوم دینی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha