پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید مرتضی السندی

حوزه/ سید مرتضی السندی گفت: جنایت های آل خلیفه، راه حل های سیاسی را به بن بست رسانده و باعث شده مردم به این نتیجه برسند که با چنین نظامی امکان سازش و همزیستی وجود ندارد و اکنون مقاومت، تنها راهی است که پیش پای مردم قرار دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی السندی روحانی بحرینی عضو جریان الوفاء الاسلامی روز گذشته در همایشی با عنوان "بحرین به کجا می رود" در شهر مقدس قم گفت: جنایت های نظام آل خلیفه، راه حل های سیاسی را به بن بست رسانده و باعث شده مردم به این نتیجه برسند که با چنین نظامی امکان سازش و همزیستی وجود ندارد و اکنون مقاومت، تنها راهی است که پیش پای مردم قرار دارد.

وی افزود: مرحله آینده در بحرین ابزارهای خاص خود را خواهد داشت و درگیری موجود با آل خلیفه با درگیری های سیاسی فرق دارد؛ چراکه اکنون اوضاع فرق کرده و بحرین وارد مرحله جدیدی شده است.

از سوی دیگر شیخ علی الکربابادی نیز در این همایش گفت: دفاع از خویش، عملی مشروع و واجب است ، اما مردم و جامعه باید ابتدا دشمن را بشناسند و اهداف و ابزارهای متناسب برای برخورد با این دشمن را شناسایی کنند.

وی افزود: موانع پیش روی جنبش مردمی باید برداشته شود و جنبش و انقلاب مردم باید به گونه ای باشد که وحدت داخلی در مواجهه با توطئه های نظام حفظ شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha