پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سخنرانی رئیس مرکز خدمات در جمع کارکنان

حوزه/ رئیس مرکز خدمات محبت، همدلی و انسجام را لازمه موفقیت دانست و گفت: سازمان‌ها وقتی موفق می‌شوند که همکاران آن با همدلی و انسجام در کنار یکدیگر کار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی امروز در جمع کارکنان مرکز خدمات ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت گفت: اگر کمالات ائمه(ع) و جایگاه بلند آنان را بشناسیم معرفت ما نسبت به ائمه بهتر شده و بهتر متوسل می‌شویم.
وی بیان کرد: در ایام موالید ائمه(ع) باید سعی کنیم، معرفت ما نسبت به آنها بیشتر شود، مطمئناً نتیجه آن به خود ما برمی‌گردد.
رئیس مرکز خدمات به شعار سال مرکز خدمات «آینده‌نگری، ارتقا هدفمندی خدمات و اقدام و عمل» اشاره کرد و گفت:  آینده‌نگری نه تنها برای کشور و سازمان بلکه برای خود افراد نیز لازم است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از آیات قرآن در مورد آینده‌نگری و آخرت است، تصریح کرد: هرکس به آخرت خود توجه کند آینده‌نگر است و هر کس تنها این دنیا را ببیند از آینده‌نگری به دور است.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ادامه به دیدار خود با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: تمام گزارش‌های رسیده به مقام معظم رهبری از مرکز خدمات حاکی از تلاش، همت، اخلاص و پشتکاری کارکنان مرکز خدمات بوده است و ایشان از فعالیت مرکز رضایت داشتند.
وی ابراز داشت: ما باید سجده شکر کنیم که خداوند این عنایت را کرده که توانسته‌ایم در کار خود موفق باشیم و باید سعی کنیم که با اخلاص و پشتکار برنامه‌های خود را ارتقا دهیم.
رئیس مرکز خدمات عنوان کرد: این احساس رضایت برای ما یک سرمایه است و باید سعی کنیم نواقص را برطرف کرده تا رضایت رهبری از فعالیت‌های ما بهتر و بیشتر شود.
وی به برنامه‌های سال 95 مرکز خدمات اشاره کرد و گفت: اسناد بالادستی مرکز خدمات به خوبی آماده شده است و باید سعی کنیم برنامه‌هایی که در سال جاری پیش بینی شده‌اند به خوبی اجرا کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی محبت، همدلی و انسجام را لازمه موفقیت دانست و افزود: سازمان‌ها وقتی موفق می‌شوند که همکاران آن با همدلی و انسجام در کنار یکدیگر کار می‌کنند.
وی بیان کرد: اگر انتظار دارید که روزی شما بیشتر شود، خدمت شما نیز باید به مردم بیشتر شود؛ به همان مقدار که نسبت به مردم مهربان هستیم خداوند هم به همان مقدار با ما مهربان است و به ما کمک می‌کند.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha