شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران - حوزه خواهران - حوزه علمیه خواهران

حوزه/ مدرسه علمیه سجادیه خواهران تهران، با حضور برخی از شخصیت های حوزوی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه سجادیه خواهران تهران و آغاز سال تحصیلی این مدرسه علمیه، پیش از ظهر امروز و با حضور برخی از شخصیت های حوزوی برگزار شد.

در آیین افتتاح مدرسه علمیه سجادیه خواهران تهران، حجت الاسلام و المسلمین نصرت الله هاتفی امام جماعت مسجد سید سجاد تهران و از اساتید حوزه علمیه، در سخنانی ضمن هشدار در خصوص فعالیت کلیساهای خانگی در برخی محلات شهر تهران، از پدران و مادران خواست تا با تشویق فرزندان خود به مطالعه کتب دینی، تا حد امکان، در راه رفع شبهات مطرح شده در جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی رامشک موسس و مدیر مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی قم و از اساتید حوزه، از دیگر سخنرانان این مراسم بود، که با تأکید بر این که استعدادهای انسان ها با تحصیل در مکتب انبیاء(ع) و ائمه اطهار(ع) رشد و تعالی می یابد، خاطر نشان کرد: اگر انسان ها در این مکتب غنی پرورش یابند به مقامات عالی خواهند رسید.

آخرین سخنران این مراسم سرکار خانم زینب طالبی مدیر تربیت مرکز علمی-فرهنگی حضرت زهرا(س) تهران و از اساتید حوزه خواهران بود که در سخنان خود، با اشاره به اینکه علم آموزی و کسب معارف الهی، تفاوتی برای جنسیت ندارد، گفت: در دنیای امروز نقش و تاثیر زنان در خانواده و جامعه قابل انکار نیست و لذا حضور زنان در مراکز علمی و حوزوی، باعث ترقی و پیشرفت جامعه خواهد شد.

خاطرنشان می شود،‌ مدرسه علمیه سجادیه خواهران تهران،‌ به آدرس، خیابان رسالت، بعد از تقاطع شهید صیاد شیرازی، خیابان بنی هاشم، جنب مسجد سید سجاد واقع شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha