پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مضجع سید علاءالدین الحسین(ع)

حوزه/ همزمان با دهه کرامت و فرا رسیدن ولادت امام رضا(ع)، آئین غباروبی مضجع شریف حضرت سید علاءالدین حسین(ع) با حضور امام جمعه موقت تهران برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شیراز، با توجه به فرا رسیدن دهه پر خیر و برکت کرامت و همچنین میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء، آئین غباروبی مضجع شریف حضرت سید علاءالدین حسین(ع) از فرزندان موسی بن جعفر(ع) و از امامزادگان واجب التعظیم شهر شیراز با حضور آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو خبرگان رهبری، علماء و روحانیون، مسئولین استان و مردم ولایتمدار شهر شیراز روز شنبه 23 مردادماه ساعت 17 برگزار می شود.

بر پایه این خبر،  حضرت سیدعلاالدین حسین (ع) معروف به حسین كوچك برادر بلافصل حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) و امام رضا(ع )امام هشتم شیعیان است.

شایان ذکر است، آئین غباررویی این امام زاده شریف و واجب التعظیم در مناسبت های مختلف سال و به خصوص در دهه کرامت برگزار می گردد.

گفتنی است، ویژه برنامه ولادت حضرت امام رضا علیه السلام، با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی و مولود خوانی مداحان اهل بیت(ع)، یکشنبه شب 24 مرداد ماه سال جاری همراه با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع) شیراز واقع در خیابان حسینی برگزار می گردد.

از کلیه عاشقان و شیفتگان حضرت رضا علیه السلام و به خصوص زائرین و مجاورین این آستان مقدس جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل می آید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha