چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ اجلاس مدیران حوزه های علمیه سراسر کشور در مشهد مقدس

حوزه/ اجلاسیه مدیران استانی حوزه های علمیه و معاونین ستادی حوزه با حضور اعضای شورای عالی حوزه های علمیه و دیگر مسئولین ارشد حوزوی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» اجلاس مدیران استانی حوزه و معاونین ستادی حوزه های علمیه با حضور اعضای شوررای عالی حوزه های علمیه، مدیران ارشد دستگاه های حوزوی در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت مشهد از امروز آغاز و تا روز سه شنبه 26 مرداد ماه با سخنرانی شخصیت های حوزوی و تشکیل کمیسیون ها تخصصی ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه های علمیه در افتتاحیه این اجلاس با تبریک ولادت امام رضا(ع) و خیرمقدم به شرکت کنندگان اجلاسیه گفت: این اجلاسیه دومین نشست مدیران استانی با آیت الله اعرافی پس از انتصاب وی به عنوان مدیر حوزه های علمیه کشور محسوب می شود.

وی به ویژگی های این اجلاسیه اشاره کرد و افزود: نظامات جامع در حال تدوین و پیگیری است و پنج گام اولیه آن تا مرحله تحویل محیطی آماده شده است و انشاءالله در اجلاسیه امسال نهایی خواهد شد و مدیران استانی نیز در تکمیل این سند مشارکت دارند.

معاون آموزش و امور حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: حضور رؤسای علمیه خراسان، اصفهان، مدیران حوزه های علمیه خواهران، مدیر دفتر تبلیغات اسلامی، مرکز خدمات و رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه از نکات برجسته اجلاسیه امسال است.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی در پایان ابراز امیدواری کرد: حوزه های استان ها از برکات و دستاوردهای اجلاس امسال بهره مند شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha