سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام اسدالله رضوانی

حوزه/ حجت الاسلام رضوانی گفت: مرحوم ابوترابی تمام وقت در خدمت اسرا بودند و حتی با اخلاق اسلامی و شایسته ای که داشت، مسئولین اردوگاه عراق را تحت تأثیر خود قرار می داد.

 همزمان با ایام سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، حجت الاسلام اسدالله رضوانی که  خود سال ها در بند رژیم بعث صدام در اسارت بود، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین،  ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای  دوران دفاع مقدس گفت: امروز باید  شیوه های پایداری آزادگان که  بخشی از ارزش های این  نظام مقدس جمهوری  اسلامی  بود را  در جامعه ترویج کرده و نگذاریم رو به فراموشی برود.

وی دوران اسارت و آزادی را بسیار خاطره انگیز دانست و بیان داشت: یکی از شیرین ترین ایام دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت ما  رقم زده شد که آزادگان ما پس از سال ها به میهن اسلامی بازگشتند؛ آن روز برای همیشه در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار شد.

این آزاده دوران دفاع مقدس به دوران اسارت و سختی های آن اشاره و خاطرنشان ساخت: اسارت آغاز سختی ها و در عین حال موجب تحولات عظیم بود؛ این دوران، تلخی و شیرینی هایی به همراه داشت که فراموش نشدنی است.

حجت الاسلام رضوانی به اذیت و آزار دشمنان بر علیه رزمندگان در بند اسارت اشاره و تصریح کرد: رژیم بعث صدام چنان وحشیانه با رزمندگان ما برخورد می کردند که حتی آثار شکنجه، چهره رزمندگان  دلاور ما را تغییر داده بود.

وی یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی در دوران اسارت را گرامیداشت و گفت: مرحوم سید علی اکبر ابوترابی در دوران اسارت به عنوان رهبری متواضع و شمیم خدمتگزاری در اردوگاه بودند.

این آزاده دفاع مقدس تصریح کرد:‌ مرحوم ابوترابی تمام وقت در خدمت اسرا بودند و حتی با اخلاق اسلامی و شایسته ای که داشت، مسئولین اردوگاه عراق را تحت تأثیر خود قرار می داد.

حجت اسدالله رضوانی در پایان گفت: امروز باید شیوه های پایداری آزادگان که بخشی از ارزش های این نظام مقدس جمهوری  اسلامی بود را در جامعه ترویج نموده و نگذاریم رو به  فراموشی رود. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha