شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پذیرش دانگشگاه قرآن و حدیث

حوزه/ دانشگاه قرآن و حدیث به شیوه مجازی در مقطع کارشناسی تا پایان ۲۸ مردادماه بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: ثبت نام بدون کنکور مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث بر اساس سوابق تحصیلی از میان برادران و خواهران به شیوه مجازی (غیر حضوری) در رشته‌های «علوم قرآن و حدیث» و « فقه و حقوق اسلامی» آغاز شد.

مسلم خرمشاد افزود: کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت درگزینش رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی  www.sanjesh.orgمراجعه و نسبت به ثبت‌نام به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

مدیر روابط عمومی مرکز در خصوص مدرک متقاضیان به تحصیل گفت: دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 95/6/31 یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای برای کلیه داوطلبان الزامی است.

خرمشاد در مورد تحصیل طلاب علوم دینی نیز اشاره کرد: برادران و خواهران طلبه  دارای معافیت تحصیلی از حوزه در صورت داشتن دیپلم یا پیش دانشگاهی نیز مجاز به ثبت نام در این دانشگاه می‌باشند.

وی اضافه کرد: ثبت نام و انتخاب رشته از روز شنبه 23/5/95  آغاز و تا روز پنجشنبه 28/5/95  ادامه خواهد داشت.

وی با بیان ارائه مدرک رسمی کارشناسی و مورد تایید وزارت علوم  به فارغ التحصیلان به مزایای تحصیل در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: آشنایی با معارف و علوم قرآن و اهل بیت علیهم السلام، دریافت مدرک رسمی کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، گذراندن دوره به صورت کاملا غیرحضوری از طریق شبکه اینترنت و یا لوح های فشرده دروس، امکان برگزاری آزمونها در بیش از 30 حوزه آزمون داخل و خارج از کشور، استفاده از معافیت تحصیلی برای داوطلبان برادر و امکان تحصیل همزمان در دیگر مراکز یا رشته‌های آموزش عالی از جمله مزایای تحصیل در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث می‌باشد.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی در خصوص کد رشته‌های مجازی و  ظرفیت پذیرش تشریح کرد: کد 21650 مربوط به رشته فقه و حقوق اسلامی با ظرفیت 120 نفر و کد 20767 مربوط به رشته علوم قرآن و حدیث و ظرفیت 120 نفر می‌باشد.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام می‌توانند به آدرس اینترنتی  http://vu.qhu.ac.ir مراجعه و یا با شماره 51290-021 داخلی 11 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اکرم جهانشیری IE ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    با عرض سلام و ادب خدمت شما. خواستم بدانم بنده کارشناسی مشاوره و کارشناسی داروسازی را دارم و علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته علوم قرآنی و حدیث هستم برای کارشناسی ارشد. آیا میتوانم شرکت کنم؟؟ و مجازی