پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار مسئولین حوزه قزوین با آزاده روحانی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین گفت: آزادگان با جانفشانی های غرورآفرین خود عزت وعظمت را به ایران اسلامی ارمغان دادند.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مناسبت سالروز تاریخی ورود آزادگان به میهن اسلامی، جمعی از مسئولین حوزه علمیه قزوین و نماینده دفتر امام جمعه قزوین با  آزاده سرافراز، حجت الاسلام  والمسلمین اسدالله رضوانی دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام علاالدین صفی خانی در این دیدار ضمن تبریک ورود تاریخی آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و گرامیداشت یاد وخاطره سردار آزادگان، حجت الاسلام  والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی، به مقاومت و ایستادگی آزادگان در دوران اسارت اشاره کرد و گفت: به واقع رزمندگان در بند رژیم بعث صدام به دشمنان درس ایثار و مقاومت دادند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین آزادگان را به عنوان  اسوه های صبر و مقاومت دانست و بیان داشت: آزادگان یادگاران دوستان شهدیشان هستند و آنها حق بزرگی  به گردن آحاد ملت شریف ایران دارند.

حجت الاسلام صفی خانی به صبر و استقامت مرحوم ابوترابی در دوران اسارت پرداخت و اظهار داشت: مرحوم سید علی اکبر ابوترابی مجسمه اخلاق و تقوا و از استوانه های این نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

در ادامه این دیدار صمیمی، حجت الاسلام رضوانی خاطراتی از دوران اسارت بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha