جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع علمای مسلمین

حوزه/ شیخ حسان عبدالله رئیس هیئت مدیره "تجمع علمای مسلمین لبنان" در دیدار با یک هیئت علمایی آفریقایی گفت: اصول اساسی ما که به آن ایمان داریم و بر اساس آن تجمع علمای مسلمین استوار شده است، همان ایمان به اسلام ناب محمدی است که به وحدت بین مسلمین دعوت می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسان عبدالله رئیس هیئت مدیره "تجمع علمای مسلمین لبنان" در دیدار با یک هیئت بزرگ علمایی از شش کشور قاره آفریقا به ریاست "شیخ محمد فال" گفت: زمانی که ما در مورد تجمع علمای مسلمین صحبت می کنیم، منظور ما یک جماعت علمایی است که بر اساس یک اصول استوار اسلامی شکل گرفته است؛ این اصول هیچ شک و شبهه ای در آن نیست و از راه استوار دین استوار انحرافی ندارد. اصول اساسی ما که به آن ایمان داریم و بر اساس آن تجمع علمای مسلمین استوار شده است، همان ایمان به اسلام ناب محمدی است که به وحدت بین مسلمین دعوت می کند.

وی اشاره کرد: ما به وحدت امت اسلامی دعوت می کنیم؛ چراکه بدون وحدت امت اسلامی هیچگاه نخواهیم توانست کشور خود را از زیر سیطره و شرّ دشمن آزاد سازیم. اصل سومی که به خیلی به آن ایمان داریم، همان آزادی فلسطین است. آن ها ما را از فلسطین بیرون راندند، این وظیفه ماست که آن ها را هرچه زودتر بیرون کنیم. اگر بخواهیم دشمنان را در اولویت قرار دهیم، این صهیونیست ها هستند که در مرتبه اول قرار می گیرند، چراکه یهودی ها نسبت به بقیه دشمن ترند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha