چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش تجلیل از شهدای مدافع حرم باآیت الله مکرم شیرازی

حوزه/ اعضای همایش تجلیل از خانواده شهدای طلبه مدافع حرم در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی از برگزاری این همایش در مهر ماه در قم خبر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجج اسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و سعید روستا آزاد معاون فرهگنی دفتر تبلیغات اسلامی عصر امروز با حضور در دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از ایشان برای حضور در همایش تجلیل از خانواده شهدای روحانی مدافع حرم دعوت به عمل آوردند.

این ستاد متشکل  از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، جامعه المصطفی العالمیه و دفتر تبلیغات اسلامی به منظور تجلیل از شهدای طلبه مدافع حرم و خانواده آنها تشکیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در ابتدای این دیدار با اشاره به آمار تعداد شهدای طلبه مدافع حرم گفت: در میان طلاب شهید مدافع حرم تعداد 29 نفر از قم اعزام شده‌اند که 18 نفر ایرانی و باقی آنها غیر ایرانی هستند.

وی بیان کرد: این همایش با همکاری مراکز حوزی به منظور تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، بزرگداشت این جهاد مقدس و فرهنگ سازی در سطح حوزه در مهر ماه برگزار می‌شود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات نیز  در این جلسه ضمن ضروری دانستن تجلیل از شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم مظلوم مضاعف هستند و بسیاری از آنها در کشور خودشان به دلایلی مورد تکریم قرار نمی‌گیرند و حتی در ایران نیز حرمتی که باید به آنها گذاشته نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از شهدای مدافع حرم کار بسیار ارزشمندی است، عنوان کرد: حضور حضرت عالی می‌تواند هم برای خانواده‌ها و هم برای جبران برخی از مظلومیت آنها مفید و موثر باشد.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha