پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نمایشگاه قرآن

حوزه/ مراسم تقدیر از دست اندرکاران بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم تجلیل از دست اندرکاران بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، چهارشنبه شب، با حضور جمعی از مسئولان مربوطه در مجتمع فرهنگی و هنری باغ زیبا شهر تهران برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مدیران مؤسسات قرآنی نیز حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایراد سخن پرداخت و از فعالیت دست اندرکاران بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تشکر کرد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از آغاز به کار فعالیت های این معاونت برای بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

در این مراسم علاوه بر دست اندرکاران مختلف برپایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه برای پوشش اخبار محتوایی بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن  تقدیر شد.

گفتنی است: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در فاصله روزهای 24 خردادماه لغایت 8 تیرماه سال جاری و همزمان با ماه مبارک رمضان، در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برپا شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha