سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
غرفه خبرگزاری حوزه - نمایشگاه مطبوعات

حوزه/ خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه، برای حضور فعال در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، در مراسم تجلیل از دست اندرکاران بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور جمعی از مسئولان مربوطه در مجتمع فرهنگی و هنری باغ زیبا شهر تهران برگزار شد، از خبرگزاری حوزه برای پوشش اخبار محتوایی بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم  تقدیر شد.

ابوالقاسم ایرجی قائم مقام بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در این مراسم با اشاره به فعالیت خبرگزاری «حوزه» در نمایشگاه بین المللی قرآن، اظهار داشت: خبرگزاری «حوزه» به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه، در طول مدت برپایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، واقعا تلاش بسیار زیادی کردند و شاهد بودیم که علاوه بر پوشش اخبار محتوایی بخش حوزوی از جمله رونمایی ها و ...، از مهمانان حوزوی و بعضا غیر حوزوی که به بخش حوزوی مراجعه می کردند، گزارشات بسیار خوبی تهیه می شد.

وی افزود: البته سایر رسانه ها نیز مانند خبرگزاری حوزه، همراه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بودند و از آن ها هم تشکر می کنیم، اما خبرگزاری رسمی حوزه، به لحاظ مخاطبان خاصی که دارد، فعالیت قابل توجهی داشت.

قائم مقام بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در بازدید از بخش حوزوی نمایشگاه، این بخش را محتوایی ترین بخش نمایشگاه قرآن دانسته بود، گفت: در همین راستا از مسئول بخش حوزوی حجت الاسلام و المسلمین طیب حسینی تشکر کردیم و واقعا امسال، بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بسیار خوب توانستند، فعالیت های علمی-قرآنی حوزویان را به مردم معرفی و دستاوردهای پژوهشی حوزه علمیه قم و سایر نهادهای حوزوی در سراسر کشور را ارائه کنند؛‌ برای مثال بخش مشاوره حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن واقعا قابل توجه بود.

وی گفت: البته فعالیت های علمی و محتوایی بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با فعالیت خوب خبرگزاری حوزه، ظهور و بروز بیشتری پیدا کرد و این موضوع در مصاحبه های میهمانان بخش حوزوی نمایشگاه، مشخص بود.

ایرجی در پایان گفت: به دلیل طرح های بسیار خوبی که مسئولان بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از پیش از برپایی نمایشگاه معرفی می کردند، لازم دیدیم امکانات لازم را در اختیار آنان بگذاریم و واقعا سعی کردیم از لحاظ جغرافیایی نیز، بهترین بخش نمایشگاه بیست و چهارم، متعلق به بخش حوزوی باشد، تا آثار محتوایی این بخش، با سهولت بیشتری به مردم معرفی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha