جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهپیمایی روزنامه نگاران بنگلادشی علیه ستیزه جویی و تروریسم

حوزه/ روزنامه نگاران بنگلادشی با ایجاد یک زنجیره انسانی در مقابل باشگاه مطبوعات ملی، از تمامی مردم صرف نظر از مذهب، رنگ پوست و حرفه خواستند در مقابله با ستیزه جویان و تروریست‌ها ایستادگی کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، اتحادیه‌ها و جناح‌های مختلف روزنامه‌نگاران بنگلادشی روز گذشته با شرکت در راهپیمایی گسترده‌ای در خیابان‌ها، به مبارزه قدرتمند علیه ستیزه‌جویان، شبه نظامیان و تروریست‌ها در این کشور، هم با استفاده از قلم نویسندگی و هم از طریق راهپیمایی در خیابان‌ها تاکید کردند.

خبرنگاران و روزنامه نگاران بنگلادشی با ایجاد یک زنجیره انسانی در مقابل باشگاه مطبوعات ملی، از تمامی مردم صرف نظر از مذهب، رنگ پوست و حرفه خواستند در مقابله با ستیزه جویان و تروریست‌ها ایستادگی کنند.

این راهپیمایی به عنوان بخشی از برنامه سراسری باشگاه مطبوعات ملی با همکاری اتحادیه فدرال روزنامه نگاران بنگلادش و اتحادیه روزنامه‌نگاران داکا انجام شد. در این مراسم صدها خبرنگار بنگلادشی شرکت داشته و پوسترهایی با این شعار در دست داشتند: «بنگلادش بیدار شو و با ستیزه‌جویان و تروریست‌ها  بجنگ»

غلام سرور ویراستار سماکال در این گردهمایی گفت: روزنامه‌نگاران تنها سربازانی با سلاح قلم نیستند بلکه سربازانی ایستاده در میدان آرمان‌ها و ایده‌ها هستند و برای روح آزادی می‌جنگند. هیچ نیروی شیطانی نمی‌تواند خبرنگاران را از جنگ علیه شبه ستیزه جویی و تروریسم متوقف سازد.

برای ستیزه‌جویان و تروریست‌ها در اسلام هیچ جایگاهی وجود ندارد

هیچ سیاست و تفرقه‌ای میان خبرنگاران در راه مبارزه با تروریسم و ستیزه‌جویی وجود ندارد! مرگ بر تروریسم! هیچ کس حق ندارد با تفسیر انحرافی از اسلام دست به کشتار بزند و ما در مقابل این نیروهای شیطانی ایستادگی می‌کنیم.

شفیق الرحمان یک روزنامه نگار ارشد نیز گفت: اسلام به هیچ وجه از تروریسم حمایت نمی‌کند. برای ستیزه‌جویان و تروریست‌ها در اسلام هیچ جایگاهی وجود ندارد و آنان که این اعمال را انجام می‌دهند نیروهای شیطانی و دشمنان اسلام می‌باشند.

احسن بلبل مونجورال رهبر خبرنگاران نیز گفت: آنان که به نام اسلام این اعمال شیطانی و تروریستی را انجام می‌دهند حقیقتا نام اسلام را لکه دار می‌کنند.

غلام اسلام چودری یکی دیگر از خبرنگاران نیز گفت: ما روزنامه نگاران با کمک یکدیگر جنگ علی تروریسم را تا زمانی که کشورمان را از این تهدید خطرناک آزاد کنیم ادامه خواهیم داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha