پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: خانواده رکن اساسی جامعه انسانی است که پویایی و استواری آن در گرو وجود روابط صحیح بوده و این دستورات در آیات و روایات فراوانی اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی در جمع مراجعان مرکز پاسخگویی به سئوالات حوزه استان برگزارشد، به اهمیت و استحکام خانواده در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: وجود روابط صحیح و پایدار میان همسران در خانواده باعث می شود که فرزندانی شایسته و همراه با تربیت صحیح اسلامی بزرگ و به جامعه تحویل داده شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین به تحکیم روابط بین زن و شوهر از نگاه آیات نورانی قرآن مجید اشاره و بیان کرد: با مراجعه به رهنمودهای حکیمانه قرآن کریم به عنوان عالی ترین راهنمای بشر به لزوم عمق بیشتر تحکیم روابط خانواده پی می بریم به خاطر این مهم است که امروز دشمنان به دنبال تضعیف بنیان خانواده هستند.

وی وجود عشق و محبت را در خانواده مهم و تاثیر گذار دانست و اظهارکرد: انسان ها به صورت ذاتی تشنه مهر و محبت هستند که این امر در میان زن و شوهر موجب تقویت خانواده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی مشورت و احترام به همدیگر در خانواده را یکی دیگر از عوامل تقویت و استحکام خانواده دانست و تاکید کرد: یکی از عواملی که باعث تحکیم خانواده در بین زوجین می شود مشورت و احترام به همدیگر است که اگر زوجین بتوانند در کارهایی که انجام میدهند با همدیگر مشورت کنند بسیاری از مشکلات و اختلافات در خانواده برطرف می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha