جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید ابراهیم امین السید

حوزه/ حزب الله گفت: خطر تروریسم منحصر به جنایت های وحشیانه و کشتار مردم عراق و سوریه و یمن و لبنان نیست، بلکه شامل تمام منطقه و جهان می شود و هرگونه مقاومتی که در برابر این تروریسم صورت بگیرد، دفاع از حق و ارزش های اخلاقی و انسانی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از حزب الله لبنان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم امین السید رئیس دفتر سیاسی حزب الله در نشستی با حضور علی قانصو رئیس حزب ملی اجتماعی سوریه و وزیر سابق این کشور شرکت کردند و به بررسی اوضاع منطقه پرداختند.

شرکت کنندگان در این نشست تاکید کردند تمسک به ملیت و مقاومت، عامل حفظ لبنان در برابر دشمن صهیونیستی و تروریست های تکفیری است و از سوی دیگر وحدت و همبستگی مردم لبنان و برقراری مثلث اتحاد ارتش و ملت و مقاومت، باعث شده لبنان در برابر دشمنان خود پیروز شود.

حاضران در این نشست ضمن تاکید بر گفتگو میان گروه ها و احزاب لبنان گفتند: گفتگو و تفاهم تنها راه تامین منافع لبنان و مردم آن و تحقق دستاوردهای داخلی است و در مقدمه اصلاحات لبنان، تصویب قانون انتخابات بر اساس وحدت و نسبیت قرار دارد تا عدالت هر چه بیشتر در لبنان محقق شود.

گروه حزب الله افزودند: خطر تروریسم منحصر به جنایت های وحشیانه و کشتار مردم عراق و سوریه و یمن و لبنان نیست، بلکه شامل تمام منطقه و جهان می شود و هرگونه مقاومتی که در برابر این تروریسم صورت بگیرد، دفاع از حق و ارزش های اخلاقی و انسانی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha