جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعطای نشان خادمی حضرت معصومه(س) به کیانوش رستمی

حوزه/ قهرمان وزنه برداری ایران در دسته ۸۵ کیلوگرم رقابت های المپیک با ابراز شگفتی و خوشحالی از اینکه خادم حرم حضرت معصومه(س) شده، گفت: حتی می توانم بگویم خوشحالی دریافت نشان خادمی حرم حضرت معصومه(س) به اندازه ای بود که مدال طلای المپیک گرفتم.

کیانوش رستمی قهرمان دسته 85 کیلوگرم وزنه برداری المپیک ریو در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  با اشاره به اینکه روز گذشته خادم افتخاری حرم حضرت معصومه(س) شده، اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که این اتفاق زیبا روز گذشته برای بنده رخ داد و واقعا شگفت زده شدم و اطلاع نداشتم که قرار است این اتفاق بیافتد.

وی تصریح کرد: نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، نشان خادمی حرم حضرت معصومه(س) را به بنده دادند که خادم افتخاری حرم کریمه اهلبیت(س) شوم و این برای بنده خیلی خوشحال کننده بود.

قهرمان وزنه برداری ایران در دسته 85 کیلوگرم رقابت های المپیک ریو افزود: حتی می توانم بگویم خوشحالی دریافت نشان خادمی حرم حضرت معصومه(س) به اندازه ای بود که مدال طلای المپیک گرفتم.

رستمی تصریح کرد: از اینکه به درجه ای رسیدم که به حرم حضرت معصومه(س) خدمتگزاری کنم و یکی از خادمین افتخاری حرم باشم، بسیار خوشحال هستم.

وی افزود: به قم زیاد سفر می کنم و به زیارت حرم حضرت معصومه(س) می روم و از حالا به بعد که این اتفاق زیبا رخ داد و بنده توفیق خادمی کریمخ اهلبیت(س) را پیدا کردم، سعی می کنم بیشتر استفاده کنم و بیشتر به قم بیایم.

قهرمان وزنه برداری ایران در دسته 85 کیلوگرم رقابت های المپیک ریو همچنین با اشاره به اهدای مدال طلای خود به شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: لحظه ای که وزنه آخر را با کمک خدا زدم و فریاد "ایران ایران" می کردم، برای بنده خوشحال کننده بود که در آن لحظه کاری کنم که شهیدان ما خوشحال شوند و تنها کاری که می توانستم انجام دهم، این بود که مدالم را به شهدای مدافع حرم تقدیم کنم و به نحوی، قدم کوچکی برای سپاس از مجاهدت های این عزیزان برداشته باشم.

خاطرنشان می شود: کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم ایران با رکورد 396کیلوگرم، عنوان قهرمانی المپیک ریو را کسب نمود و نخستین مدال طلای المپیک 2016 را برای کشورمان به ارمغان آورد و رکورد دوضرب و مجموع المپیک را نیز به نام خود ثبت کرد و رکورد مجموع جهان را نیز یک کیلوگرم افزایش داد.

انتهای پیام/313/33

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha