جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فاجعه منا

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: فاجعه منا تکرار حملات بی رحمانه دشمنان صدر اسلام به علی(ع) و فاطمه(س) بود و این فاجعه عمق دشمنی آل سعود با اهل بیت(ع) و قرآن را بر همگان آشکار ساخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، مراد روشنی، ظهر امروز در اولین جلسه ستاد استانی برگزاری کنگره ملی شهدای منا، گفت: سعودی ها در سال ۶۶ با شهادت جمعی از حجاج ایرانی و تکرار این عمل ننگین در فاجعه منا نشان دادند که هیچ اراده ای از خود ندارند و دست نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

وی با بیان اینکه فاجعه منا تکرار حملات بی رحمانه دشمنان صدر اسلام به علی(ع) و فاطمه(س) بود و این فاجعه عمق دشمنی آل سعود با اهل بیت(ع) و قرآن را بر همگان آشکار ساخت، ابراز داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری کنگره ملی شهدای منا، ۱۷ شهریور در تهران اندیشیده شده است.

روشنی با اشاره به اینکه سهمیه استان لرستان برای شرکت در این کنگره ملی ۱۵۰ نفر به همراه عوامل اجرایی این همایش پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: شهرستانهای خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، ازنا و الشتر ۶ شهرستان استان لرستان هستند که در فاجعه منا قربانی داشته اند ودر تمامی این شهرستانها نیز برگزاری مراسم شهدای منا تدارک دیده شده است.

روشنی در پایان برگزاری محافل انس با قرآن، مراسم روحبخش دعای عرفه در بهشت رضای خرم آباد، برپایی نمایشگاههای آثار تجسمی و عکس مربوط به شهدای فاجعه منا، سخنرانی پیش از خطبه ها با روایت خانواده های شهدای منا، فراخوان مقاله با موضوع شهدای منا و موج ضد صهیونیستی و آل سعود را از دیگر برنامه های مراسم سالگرد شهدای منا در استان لرستان اعلام کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha