پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله حکیم از مراجع مقیم نجف تاکید کردند: تنها انتساب به دین ارزشی ندارد. باید عمل فرد با انتساب وی به اهل البیت (ع)مطابقت داشته باشد و این کار با راستگویی، امانتداری، پایبندی به موازین شرعی و آراسته شدن به اخلاق پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین علیهم السلام حاصل می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع عراق در دیدار هیئت داوطلبان خدمت رسانی در موکب های حسینی و نیروهای بسیج مردمی، این افراد را به تقویت روح دینی و اعتقادی به واسطه پایداری، اعتدالگرایی، عمل خالصانه برای خداوند و ارتباط با او دعوت کردند.

هم چنین معظم له خطاب به حاضران افزودند: باتقوا و معتقد باشید، تنها انتساب به دین ارزشی ندارد. باید عمل فرد با انتساب وی به اهل البیت (ع)مطابقت داشته باشد و این کار با راستگویی، امانتداری، پایبندی به موازین شرعی و آراسته شدن به اخلاق پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین علیهم السلام حاصل می شود و  هم چنین از انحرافات فاسد کننده که چهره اسلام را مخدوش کرده دوری شود.

آیت الله حکیم برای توفیق حاضران در این کارها و قبولی اعمال و زیارت جمع دعا کردند و از آن ها خواستند سلام ایشان را به دوستان و برادران و همکاران شان برسانند.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha