پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور - یزد

معاون تبلیغ آموزش های کاربردی حوزه علمیه یزد گفت: در راستای استفاده از پتانسیل های استانی از وجود مبلغان پیشکسوت امر تبلیغ بهره برده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ معاون تبلیغ آموزش های کاربردی حوزه علمیه یزد درباره اتاق فکر معاونت تبلیغ گفت: اتاق فکر معاونت تبلیغ به این صورت است که برخی از دوستانی که در زمینه های تبلیغی تخصصی دارند با دعوت از آنها دورهم جمع می شوند و در رابطه با امور تبلیغی استان یزد و آن مطالبی که مربوط به معاونت تبلیغ آموزش های کاربردی می شود مشورت می کنند و در این جلسات دوستان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح می کنند.

حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور ادامه داد: در این چهار جلسه ای که برگزار شد نظرات و پیشنهادات بسیار ارزنده ای ارائه شد که از جمله آنها می توان به دعوت از مبلغین پیشکسوت و استفاده از تجربیات آنها در زمینه های تبلیغی اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: از جمله دیگر مباحث مطرح شده در این جلسات می توان به بروز شدن مبلغان در عرصه تبلیغ و تبیین مسائل روز برای مردم بود که از اهمیت بسیاری هم برخوارد است در این اتاق فکر مطرح شد.

معاون تبلیغ آموزش های کاربردی حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: از دیگر مواردی که در این جلسه صحبت شد و حائز اهمیت هم هست این است که از کسانی که در زمینه تبلیغ تخصص دارند و در دسترس نیستند دعوت شود تا از تجربیات و علم آنها استفاده شود.

حجت الا سلام حسینی پور در پایان گفت: ایجاد انگیزه در طلاب برای فعالیت در عرصه های تبلیغی و آموزش های کاربردی ، شناخت مخاطب در زمینه تبلیغ برای اتاق فکر معاونت  تبلیغ حوزه و هم برای مبلغان ، تبیین مواضع و سخنان رهبر معظم انقلاب ، استفاده کامل از ظرفیت حوزه در زمینه تبلیغ  و شناسایی اساتید حوزه یزد که در زمینه های مختلف فعالیت داشتند ، ایجاد شبکه های اجتماعی برای مبلغان  و آشنایی طلاب با مبانی و تاریخ انقلاب از مباحث مهمی بود که در جلسه امروز مطرح شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha