پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یک بانک استرالیایی حجاب را به یونیفرم کارمندانش اضافه کرد

حوزه/ اقدام مسئولین بانک وستپک در اضافه کردن حجاب به یونیفرم کارمندان زمانی آغاز شد که بعضی از سازمان‌های استرالیایی دیگر چون بانک مشترک‌المنافع و اپتوس دست به چنین کاری زدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از business-standard.com، مسئولین بانک استرالیایی وستپک تصمیم گرفته‌اند که حجاب شرکتی را به یونیفرم کارمندانشان اضافه کنند.

قرار است کارلا زامپاتی، طرح استرالیایی، لباس محجبه‌ای برای کارمندان این بانک طراحی کند و این لباس تا سال 2017 آماده بهره‌برداری خواهد شد. این حرکت زمانی آغاز شد که بعضی از سازمان‌های استرالیایی دیگر چون بانک مشترک‌المنافع و اپتوس حجاب را به یونیفرم کارمندانشان اضافه کردند. به گفته سخنگوی بانک، حجاب جدید این بانک استرالیایی قرار است لوگوی بانک را همراه داشته و این اقدام بخشی از تلاش مسئولین بانک برای بها دادن به تنوع جمعیتی در محل کار می‌باشد.

سخنگوی بانک در این باره گفت: ما تصمیم گرفته‌ایم لباس حجاب شرکتی را به یونیفرم‌هایمان اضافه کنیم. این حجاب که به رنگ آبی دریا بوده و لگوی بانک وستپک به رنگ زغالی بر روی آن حک شده، ترکیب زیبایی خواهد داشت. و ما قصد داریم به این شیوه حمایتمان را از مردم نشان داده تا آنان در محیط کار احساس امنیت داشته باشند.

کانی وهبه یکی از کارمندان مسلمان وستپک، شاخه سیدنی با استقبال از این طرح می‌گوید: من از اینکه می‌توانم در محل کار حجاب داشته باشم خوشحالم و این مسئله سبب خواهد شد تا دیگران بتوانند فرهنگ و سنت مرا بهتر بشناسند و با من بیشتر آشنا شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha