پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ارتش و کمیته مردمی

حوزه/ ارتش و کمیته های مردمی در پاسخ به حملات متجاوزانه دشمن، پایگاه های منافقین و سربازان سعودی را هدف قرار دادند و در تعدادی از جبهات در استان های "الجمهوریه" و "جیزان" و "نجران" و "عسیر" به پیروزی های میدانی دست یافتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ارتش و کمیته های مردمی در پاسخ به حملات متجاوزانه دشمن، پایگاه های منافقین و سربازان سعودی را هدف قرار دادند و در تعدادی از جبهه ها در استان های "الجمهوریه" و "جیزان" و "نجران" و "عسیر" به پیروزی های میدانی دست یافتند.

یک منبع نظامی گفت: ارتش و کمیته مردمی پایگاهی را در منطقه "الحول" و "ملح" در استان صنعاء را هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن نیروهای دشمن شد.

این منبع اشاره کرد: پایگاه های منافقین در استان تعز در یک حمله موشک هدف قرار گرفت تا تلاشی باشد برای پیشرفت به سمت منطقه "کهبوب". هم چنین توپخانه ارتش و کمیته مردمی پایگاه های سربازان و جنگنده های سعودی را درمناطق "الشبکه، السودة، القرن" در جیزان مورد هدف قرار دادند.

طبق گفته این منبع سربازان سعودی در مناطق مختلف جیزان مورد هدف اسلحه قناصه قرار گرفتند. هم چنین پایگاه جنگنده های سعودی در منطقه "السدیس" در نجران موشک باران شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha