جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
المپیک

حوزه/ در جلسه مشترک نمایندگان استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، راه های تقویت همگرایی و هم افزایی میان نمایندگان با هدف پیگیری مسائل کلان استان و خدمت رسانی مطلوب به مردم بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، در این نشست که اعضای کاروان استان لرستان اعزامی المپیک نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ورزشکاران جمهوری اسلامی با توکل به خدا و حفظ شئون اسلامی انقلابی در صحنه ورزش های مختلف همیشه خوش درخشیده اند، افزود: ورزشکاران مایه افتخار و امید کشور هستند و باید با رفع مشکلات آنها در جهت افزایش انگیزه و افتخار آفرینی بیشتر آنها تلاش نمود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید با همت مضاعف در جهت توسعه و فراهم نمودن امکانات ورزشی بیش از پیش تلاش کنند، تصریح کرد: در این خصوص باید با برنامه ریزی های هدفمند و منسجم در جهت رفع مشکلات ورزشکاران قدم برداشته شود.

مسئولان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی دیگر نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با بیان این که سلامت نفس، شجاعت و صداقت از ویژگی های بارز مردم ولایی و انقلابی استان لرستان است، خاطرنشان کرد: مردم این استان در میادین مختلف حماسی، فرهنگی و سیاسی با حضور حداکثری خود در عرصه های گوناگون، همواره صلابت و اقتدار این استان را به نمایش گذاشته و در راه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را بکار گرفته اند.

وی با اشاره به این که مسئولان باید با استفاده بهینه از فرصت ها، ظرفیت ها و توانمندی های این استان در جهت رفع مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کنند، افزود: امید می رود با تعامل و همدلی نمایندگان استان در جهت پیشرفت و توسعه روز افزون استان گام های محکمی برداشته شود.

لزوم تعامل و هم افزایی نمایندگان خبرگان رهبری و مجلس

دکتر علاء الدین بروجردی، رئيس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم بروجرد نیز با بیان این که استان لرستان با تربیت چهره های شاخص دینی، علمی و فرهنگی، توانسته دِین خود را به اسلام و انقلاب ادا کند، گفت: امید می رود با تعامل و هم افزایی بیشتر میان نمایندگان لرستان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم اقدامات اساسی صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha