پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی آهنگران- مدیر مدرسه امام صادق(ع) قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آهنگران با تاکید بر لزوم تدوین چشم انداز قرآنی طلاب، گفت: بینایی حقیقی تنها با انس به قرآن حاصل می‌شود و اگر از این محبت الهی دور باشیم، در حقیقت از نور الهی دور هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی آهنگران، امروزدر جلسه قرآن پژوهی و تدبر که در سالن اجتماعات  مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین برگزارشد، بر ضرورت انس طلاب با این کتاب آسمانی تاکید کرد و گفت: خدای متعال قرآن را بصیرتی برای انسان‌ها قرار داده است، چراکه  بینایی حقیقی تنها با انس به قرآن حاصل می‌شود و اگر از این محبت الهی دور باشیم، در حقیقت از نور الهی دور هستیم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین به  آثار و برکات حفظ قرآن کریم در کنار تحصیل  دروس حوزوی، عنوان داشت:  انس با الفاظ قرآن کریم در طول حفظ این کتاب آسمانی توسط طلاب، در یادگیری عمیق دروس حوزوی تأثیرگذار بوده و باید مدیران و اساتید حوزه برنامه های منظمی در رابطه با قر آن برای طلاب داشته باشند.

 وی، تربیت طلاب قرآنی را از مهمترین اولویت های حوزه خواند و تصریح کرد: مدیران مدارس و اساتید باید به این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آهنگران با تاکید بر لزوم تدوین چشم انداز قرآنی طلاب، افزود: انس طلاب با قرآن سبب تقویت محتوای منابر و سخنرانی ها می شود، زیرا مهمترین مطالب در قرآن وجود دارد و انسان می تواند از آنها بهره ببرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha