پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شهرک نشین صهیونیست، سگ‌هایش را به جان پیرمرد فلسطینی انداخت

حوزه/ روز گذشته یک پیرمرد فلسطینی در پی حمله سگ‌های یک شهرک‌نشین اسرائیلی دچار جراحت شده و راهی بیمارستان شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به گفته یک مقام فلسطینی، روز گذشته یک پیرمرد فلسطینی در پی حمله سگ‌های یک شهرک‌نشین اسرائیلی دچار جراحت شده و راهی بیمارستان شد.

رازق ابونصیر، هماهنگ کننده کمیته مردمی علیه دیوار حائل در این باره گفت: توفیق خالد، 66 ساله مشغول چیدن انجیر در زمین‌هایشان واقع در دیر ایستیا، روستایی در شمال کرانه باختری بود که مورد حمله سگ‌های یک شهرک نشین صهیونیستی قرار گرفت. به گفته او شهرک‌نشین صهیونیستی که سگ‌هایش را به جان پیرمرد فلسطینی انداخته بود، با بی‌تفاوتی ایستاده، حمله سگ‌ها به پیرمرد مسن را نظاره می‌کرد و تنها زمانی جلوی سگ‌هایش را گرفت که متوجه حضور اتفاقی چوپان‌های فلسطینی در آن حوالی شد.  چوپانان فلسطینی نیز با دیدن این صحنه، مداخله کرده و به کمک خالد شتافتند. سپس او را برای مداوا به بیمارستان منتقل کردند.

 برپایه این گزارش به نقل از imemc.org، شهرک‌نشینان صهیونیستی دائما به شهروندان فلسطینی در کرانه باختری حمله می‌کنند و این اقدامات آن‌ها مکررا توسط مقامات و سازمان‌های حقوق بشر بین‌المللی محکوم می‌شود.

صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین نیز با تاکید بر اینکه حمایت از مردم فلسطین یک مسئولیت بین‌المللی است، از جامعه بین‌المللی خواست تا برای محافظت از فلسطینیانی که در سرزمین‌های اشغالی سکونت دارند اقدام کنند.

سازمان عفو بین الملل نیز گفته است: اسرائیلی‌هایی که در شهرک‌های غیرقانونی در کرانه باختری اشغالی زندگی می‌کنند به طور دائم شهروندان فلسطینی و اموال آنان را مورد حمله قرار می‌دهند و گاهی این عمل را در حضور نظامیان صهیونیستی انجام داده و پلیس نیز هیچ دخالتی نمی‌کند.

در گزارش منتشر شده توسط یشدین، سازمان حقوق بشر اسرائیل در ماه می 2015، آمده است که شهرک‌نشینان صهیونیستی در حملات علیه فلسطینیان در کرانه باختری دارای معافیت از مجازات وسیعی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha