چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یورش به مسجد الاقصی

حوزه/ ۶۵ شهرک نشین و ۴۰ نظامی صهیونیست امروز ۴ شنبه به مسجد الاقصی یورش بردند و به آزار و اذیت مردم و تخریب مسجد پرداختند.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه» ، ده ها شهرک نشین افراطی و تعدادی از نیروهای نظامی اسرائیل امروز چهار شنبه از طرف باب المغاربه به مسجد الاقصی یورش بردند.

این حمله ها در حالی رخ می دهد که فضای سنگین امنیتی در اطراف مسجد الاقصی و درب های این مسجد حاکم است و تعداد زیادی از نیروهای ویژه صهیونیست در اطراف مسجد پراکنده اند و نماز گزاران و دانش آموزان مسجد الاقصی همواره با تفتیش بدنی وارد مسجد می شوند.

مدیر مسجد الاقصی شیخ عمر الکسوانی در این زمینه به خبرگزاری صفا گفت: 65 شهرک نشین و 40 نظامی صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند و به آزار و اذیت مردم و تخریب مسجد پرداختند.

مسجد الاقصی امروز صبح زود شاهد حضور جمع زیادی از نمازگزاران از شهر قدس و فلسطین اشغالی بودن که برای شرکت در جلسات علمی و قراءت قرآن به این مکان آمده بودند و با شعار های الله اکبر با یورش شهرک نشینان مقابله کردند

ریس قسمت تراث اسلامی در مسجد الاقصی در صفحه فیس بوک خود نوشت نیروهای اشغالگر با شروع سال تحصیلی جدید حضور خود را در تمام درب های مسجد الاقصی بیشتر کرده است. آنها به تفتیش کیف های دانش آموزان و دانش جویان  می پردازند و همچنین شناسنامه های جوانان را قبل از داخل شدن به مسجد الاقصی گرو می گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha