جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تودیع و معارفه

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان ایوان با حضور مدیر و معاونین حوزه علمیه استان ایلام، در این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان ایوان با حضور مدیر و معاونین حوزه علمیه استان ایلام، در این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام مهدی جهانپور مدیر سابق مدرسه، حجت الاسلام محمد حسین فریادی  به عنوان مدیر جدید این مدرسه علمیه معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام در این مراسم گفت: طبق احادیث و روایات معصومین (ع) انسان در لوای تقوا محبوبت پیدا می کند و با قناعت، بی نیاز از مردم می شود و با توکل قدرت پیدا می یابد، لذا ما طلاب اگر بخواهیم این مولفه ها را داشته باشیم، ناگزیر به رعایت تقوا، داشتن توکل و قناعت هستیم، چرا که انسان خود ساخته می تواند در جامعه تاثیرگزار باشد

مدیر حوزه علمیه استان ایلام افزود: خود سازی با باید محوریت اخلاص باشد، در غیر این صورت برای انسان چیزی حاصل نخواهد شد و در این مسیر نباید از مناجات و نماز شب غافل ماند.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha