پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 392586
۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
امام جواد علیه الاسلام

حوزه / معاون حوزه علمیه ایلام گفت: با انتقال معارف اهل بیت(ع) به جامعه، می توان توطئه ها و تهاجم فرهنگی دشمنان را خنثی کرد، لذا طلاب و روحانیون باید از این فرصت های طلایی بهره برداری کنند.

حجت الاسلام یونس گلی، مسئول هیات مذهبی منتظران صاحب الزمان (عج) حوزه علمیه ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تسلیت ایام شهادت پیشوای نهم، گفت: زندگی پر از نور امام جواد(ع) سرشار از درس آموزی می باشد و با انتقال معارف اهل بیت(ع) به جامعه، می توان توطئه ها و تهاجم فرهنگی دشمنان را خنثی کرد، لذا طلاب و روحانیون باید از این فرصت های طلایی بهره برداری کنند.

وی با اشاره به این که حوزه علمیه ایلام میزبان سوگواران سالروز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) می باشد، افزود: روز جمعه ساعت 17:30 مراسم سوگواری شهادت امام جواد(ع)، با سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین محمودی از اساتید حوزه و مداحی کربلایی مسعود علی حسنی، در مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) شهرستان ایلام، با شرکت عموم مردم برگزار می گردد.

معاون حوزه علمیه ایلام تصریح کرد: برنامه هایی که در حوزه علمیه برگزار می گردد، بسیار غنی و با محوریت معرفت بخشی و معرفی سیره اهل بیت (ع) می باشد و حضور پرشور مردم در این برنامه ها، گواه بر این موضوع است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha