جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 392627
۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
امام محمد تقی ،  حضرت جوادالائمه

حوزه/ طلاب و روحانیون اهوازی، در شب شهادت حضرت امام محمدتقی(ع) به سخنرانی و تبلیغ پرداخته و در سوگ نهمین پیشوای عالمیان عزاداری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسمات عزاداری، سینه‌زنی و شهادت نهمین پیشوای عالمیان، حضرت امام محمدتقی(ع) در سطح کلان‌شهر اهواز، با حضور گسترده طلاب و روحانیون خوزستانی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، نخستین مراسم عزاداری طلاب و روحانیون اهوازی، در بیت الزهرای اهواز، واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فروغی و مداحی حاج محمد یزد خواستی از اصفهان، برگزار می‌شود.

همچنین دومین مراسم شهادت امام محمدتقی(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام عاملی و مداحی کربلایی صباحی ساعت 21.30 در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) واقع در انتهای فاز 1 پادادشهر برگزار می‌شود.

اما مراسم هیئت کریمه اهل‌بیت فاطمیه نیز طبق روال هر ساله در خیابان شهید عظیم نبش خیابان شهید ادهم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیادر و ذکر مصیبت سید سجاد و سید محسن امام اجرا می‌شود.

بنا بر این گزارش، مراسم عزاداری جمعی دیگر از طلاب منطقه کوی انقلاب اهواز نیز در مساجد حضرت ابوالفضل(ع)، امام زین‌العابدین(ع) و مسجد حضرت زینب(س) برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، بنا به اعلام سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، قریب به 400 مراسم در شب شهادت امام محمدتقی(ع) در سطح کلان‌شهر اهواز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha