پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباس فغانی

حوزه / معاون تبلیغ حوزه علمیه قزوین با اشاره به اعزام مبلغان قزوینی به روستاها و مناطق محروم گفت: تبلیغ دین امری مهم در تحکیم باورها می باشد.

حجت الاسلام عباس فغانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به جایگاه ارزشمند تبلیغ در دین مقدس اسلام اشاره کرد و گفت: امروزه تبلیغ دین اسلام به منزله قرار گرفتن در جایگاه رفیع انبیای الهی در جهت تبلیغ دین و نشر آن محسوب شده و تبلیغ اوامر و فرامین الهی دعوت به سوی خداست.

معاون تبلیغ حوزه علمیه قزوین، به اهمیت تبلیغ در آموزه های قرآنی اشاره و اظهارکرد: انبیاء و اولیای الهی با تبلیغ دین و ارزش‌های دینی، هدایت و سعادت انسان را به ارمغان آورده‌اند؛ چنان ‌که خداوند تنها رسالت پیامبران را تبلیغ می‌داند.

وی ادامه داد: اساسی‌ترین وظیفه‌ انبیاء در قرآن تبلیغ دانسته شده و هرکسی که تبلیغ دین را انجام دهد ارزش فراوانی پیدا نموده و در قلوب مومنین نفوذ پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام فغانی به ساماندهی و برنامه ریزی برای مبلغین در استان اشاره و بیان داشت: معاونت تبلیغ حوزه علمیه قزوین در اعزام و ساماندهی مبلغین به عنوان هجرت بلند مدت در روستاهای استان به امر مقدس تبلیغ دین مشغول بوده و برنامه های مختلفی در این راستا خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha