جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ تشییع جنازه نمادین امام جواد علیه السلام در کاظمین

حوزه/ وزارت بهداشت عراق اقدام به برنامه ریزی برای ارائه خدمات پزشکی و اورژانسی به زائران کاظمین به مناسبت شهادت امام جواد (علیه السلام) کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، وزارت بهداشت عراق اقدام به برنامه ریزی برای ارائه خدمات پزشکی و اورژانسی به زائران کاظمین به مناسبت شهادت امام جواد (علیه السلام) کرده است.

"عدیله حمود" وزیر بهداشت عراق اعلام کرد: این وزارت به مناسبت شهادت امام جواد علیه السلام و این که خیل عظیمی از زائران و دوستداران اهل البیت به سمت حرم امامین کاظمین علیهما السلام حرکت می کنند، اقدام به ارائه خدمات اورژانسی پزشکی کرده است.

وی اشاره کرد: ما با هماهنگی و همکاری با فرماندهی عملیات بغداد و وزارت دفاع و کشور اقدام به پخش 65 آمبولانس مجهز به دارو و امکانات ضروری با همراهی امدادگران توانا نموده ایم. این امدادگران آماده پذیرش و درمان هرگونه حادثه اورژانسی احتمالی هستند.

"حمود" افزود: 15 آمبولانس در داخل کمربند امنیتی شهر مقدس کاظمین و 10 آمبولانس خارج از کمربند امنیتی و 20 ماشین دیگر در مسیر حرکت زائرین در منطقه "الکرخ" و 20 ماشین در مسیر زائرین در منطقه "الرصافه" مستقر است. هم چنین تلاش شده تا حرکت آمبولانس ها به آسانی صورت بگیرد و موارد اورژانسی به راحتی به بیمارستان ها برای انجام درمان فوری انتقال یابد.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی هایی برای انجام اقدامات پیش گیرانه مثل دادن اطلاعات بهداشتی و نظارت بر خوراکی ها و نوشیدنی هایی که به زائرین ارائه می شود و این کار برای حفظ سلامت زائران صورت می گیرد. هم چنین شماره هایی برای تماس با مدیریت بخش ها و اداره های ذیربط در صورت رخ دادن هرگونه حادثه اضطراری در اختیار قرار داده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha