جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فضای مجازی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از شرکت خواهران طلبه این استان در دوره آموزش تبلیغ در فضای مجازی خبر داد.

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که طرح دوره تخصصی تبلیغ در فضای مجازی طرحی سراسری است، گفت: فراخوان شرکت در این طرح به مدارس علمیه خواهران استان لرستان ابلاغ  و از کادر علمی و آموزشی مدارس برای معرفی طلاب مستعد و  خلاق برای شرکت در این طرح دعوت شده است.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی تخصصی تبلیغ در فضای مجازی با عنوان "تربیت مربی برای نقش آفرینی و تبلیغ خواهران مبلغ در فضای مجازی" برگزار می شود، تصریح کرد: این دوره با شرکت خواهران طلبه مدارس کشور، مهرماه امسال، در استان قم برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه امروز با وجود هجمه فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب تبلیغ در فضای مجازی نیازی ضروری برای پاسخگویی به شبهات مخاطبان به ویژه جوانان خواهد بود، خاطر نشان کرد: مبلغان با فراگیری آموزش های لازم و نوین برای تبلیغ در این فضا زیر نظر اساتید مجرب می توانند در خنثی سازی نقشه های فرهنگی دشمنان نقش بسزایی ایفا نمایند.

عزیزی با بیان اینکه شرکت در دوره های آموزشی تبلیغ در فضای مجازی به صورت گروهی موجب اثر گذاری بهینه تبلیغ در این فضا خواهد شد، افزود:خواهران مبلغ با فراگیری شیوه های نوین تبلیغی و انتقال این دانش به سایر طلاب می توانند در فضای مجازی و بین نسل جوان به تبلیغ بپردازند.

وی در پایان تصریح کرد:دوره آموزشی تربیت مربی تبلیغ در فضای مجازی در محورهای جمعیت و فمنیسم ،روایت گری دفاع مقدس و سیره و منش شهدا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha