جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قتل بی‌رحمانه یک پیرزن مسلمان با ضربات چاقو در نیویورک

حوزه/ تقریبا ۲هفته پس از قتل امام جماعت بنگلادشی تبار مسجد کویینز و دستیارش، این بار یک پیرزن ۶۰ ساله محجبه با ضربات چاقوی فرد ناشناسی به قتل رسید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یک پیرزن 60 ساله مسلمان در شهر نیویورک که حجاب به سر داشته، در حمله یک فرد ناشناس و به صورت بی‌رحمانه ای با ضربات چاقو به قتل رسید. این حادثه تقریبا 2 هفته پس از کشته شدن امام جماعت بنگلادشی تبار مسجد کویینز و دستیارش اتفاق افتاده است.

نظمه خانم، یک معلم مدرسه بازنشسته است که همراه با شوهرش شمس العلم 75 ساله، پس از خرید مایحتاج منزل، در راه رفتن به خانه بودند و مورد حمله قرار گرفتند. آن‌ها در لحظه جنایت تنها چند کوچه از خانه خود فاصله داشتند.

شوهر این زن مسلمان که دچار حمله آسم شده زمانی که به هوش می‌آید، همسرش را در پیاده روی کویینز در نیویورک در حالی  پیدا می‌کند که یک چاقوی 4 اینچی در قفسه سینه او فرو رفته است. نظمه خانم که در سال 2009 با همسرش از بنگلادش به آمریکا نقل مکان کرده‌اند در ماه ژوئن شهروندی آمریکا را به دست آورده بود.

او در لحظه مرگ به شوهرش می‌گوید: یک نفر مرا کشت!

شوهر او در حالی که فریاد زده و گریه می‌کرد در این باره گفت: همسرم لباس سنتی اسلامی و حجاب به تن داشت و باورم نمی شود که اینگونه در این کشور مورد قتل و جنایت قرار گرفت.

برپایه این گزارش به نقل از millenniumpost.in، همایون کبیر، برادرزاده قربانی که در نیروی پلیس کار می‌کند نیز گفت: ما زندگی بهتری در بنگلادش داشتیم!

محمد رحمان دیگر برادرزاده قربانی که مانند دیگر بستگان خانم معتقدند این یک جنایت نفرت محور بوده است نیز می گوید: مهاجمان تلفن همراه، کیف پول یا دیگر وسایل او را به سرقت نبرده‌اند. این یک جنایت نفرت محور بوده است و ما خواهان اجرای عدالت هستیم.

این درحالی است که بازرسان پلیس نیویورک بر این باور هستند که این جنایت با انگیزه دزدی اتفاق افتاده است!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha