پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کعبی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین با اشاره به اینکه آغاز سال تحصیلی امسال همراه با تغییر و تحولات مدیریتی در شورای عالی حوزه و مدیریت حوزه های علمیه شده است، گفت: آیت الله اعرافی ضمن برخورداری از مدیریت کارآمد و پویا، به مسائل جهانی اشراف دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی در گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی «حوزه»، اظهار داشت: امروز حوزه علمیه قم حوزه زنده، پویا و تاثیرگذار در سطح کشور و جهان اسلام است و سال تحصیلی بر پایه ماموریت های بنیادین حوزه آغاز شد.

وی تصریح کرد: ماموریت بنیادین حوزه های علمیه "تربیت منابع انسانی کارآمد"، "تحقق امر تبلیغ، تحقیق"، "تببین مناسبات میان نظام و حوزه های علمیه" جهت تغذیه مبانی فکری نظام اسلامی و "پاسخگویی و حضور در عرصه روابط بین الملل" است.

این عضو جامعه مدرسین با اشاره به اینکه آغاز سال تحصیلی امسال همراه با تغییر و تحولات مدیریتی در شورای عالی حوزه و مدیریت حوزه های علمیه است، تصریح کرد:  آیت الله اعرافی ضمن برخورداری از مدیریت کارآمد و پویا، به مسائل جهانی اشراف دارد.

این عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت الله اعرافی از اصالت و عمق حوزوی برخوردار است، گفت: ایشان از انتظارات حوزویان آگاه است و امیدواریم تحولات مدیریتی در حوزه، سبب تحول بیشتر در حوزه شود.

حجت الاسلام والمسلمین کعبی خواستار برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت حوزویان جهت ساماندهی امور گوناگون حوزه شد و افزود: بنده شنیدم که آیت الله اعرافی منشور جامع تحول در حوزه را تدوین کرده و ضمن آسیب شناسی جامع، رویکردهای خوبی تبیین کرده و تیم های مشورتی تشکیل دادند و شبانه روزی در حال کار کردن هستند تا در حوزه تحول ایجاد شود.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha