جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 392807
۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
تظاهرات جمعه وفاء

حوزه/ مردم بحرین در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم با حضور در خیابان ها علیه استبداد آل خلیفه تظاهرات و بر پایداری بر اصول انقلابی خود تاکید کردند.

 به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»،مردم بحرین با تظاهرات در شهرها و میدان های مختلف این کشور پایبندی خود به خواسته اساسی شان یعنی سرنگونی نظام آل خلیفه و مخالفت با ظلم و جوری که مردم بحرین با آن مواجه اند را به نمایش گذاشتند.

شهرک المعامیر شاهد تظاهراتی انقلابی با عنوان "جمعه فداء" در اجابت به فراخوان ائتلاف جوانان انقلاب 14 فبرایر برای یاری از آیت الله عیسی قاسم بود.

تظاهر کنندگان با شعار های خود حق مردم این سرزمین را در تعیین سرنوشت کشورشان فریاد می زدند؛ در جلوی این تظاهرات این عبارت  نوشته حمل می شد" ظلم و ستم به ساکنین اصلی متوقف شود"

در دو شهرک ابو بصیع و شاخوره شاهد حضور پرشمار مردمی بود که برای یاری شیخ قاسم به خیابان آمده بودند و با شعارهای خود به نظام آل خلیفه در باره عواقب تعرض به علماء دین مخصوصا آیت الله شیخ قاسم هشدار می دادند.

گروهی از جوانان در ورودی شهرک راس رمان با نیروهای آل خلیفه درگیر شدند و آنها را مجبور به فرار و عقب نشینی از منطقه کردند.

شهرک های دیگر بحرین نیز شاهد تظاهرات های مشابه و درگیری مردم با نیروهای امنیتی بود.

این تظاهرات ها در حالی است که تحصن مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم در حمایت از ایشان بعد از 80 روز همچنان ادامه دارد و متحصنین تاکید کردند تا آخر خواهند ایستاد.

 در زیر تصاویری از راهپیمایی دیروز را مشاهده می کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha