جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاق

حوزه / رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت: تفاوت فرهنگی از عوامل اصلی ایجاد طلاق در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام فرزاد منصوری امروز در جلسه استانی بررسی آسیبهای اجتماعی که با حضور برخی مسئولان دستگاههای فرهنگی هنری برگزار شد با بیان اینکه برای ترویج ازدواج آسان ،آگاهانه و پایدار اقدامات و فعالیتهای منسجمی باید صورت گیرد افزود:برای ترویج ازدواج پایدار باید مولفه های هم کفو بودن در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه امروز متاسفانه طلاق در بین زوجین بیشتر اتفاق می افتد افزود: برای پیشگیری از پدیده طلاق در جامه باید راهکارهای اساسی برای ازدواج آگاهانه صورت گیرد.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه طلاق زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی و ضررهایی از قبیل از هم گسیختگی خانواده و فرزندان است تصریح کرد:برای پیشگیری از این آسیب های اجتماعی باید از همان ابتدا جوانان را با اهداف ازدواج آسان و همتا بودن زوجین آشنا کرد.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه امروز افزایش سن ازدواج در بین جامعه نیز از  پیامدهای افزایش طلاق محسوب می شود خاطر نشان کرد:افزایش سن ازدواج در جامعه حساسیت انتخاب و میل به ازدواج را نیز برای جوانان کاهش می دهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مسئولان باید بصورت هدفمند راهکارهای اساسی برای رفع مشکل بیکاری را بکار گیرند افزود:با ایجاد اشتغال و استفاده از توان نیروهای بومی می توان انگیزه تشکیل زندگی و خانواده را نیز در بین جامعه ارتقاء داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha