پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پژوهش

حوزه/ حجت الاسلام محمد صادق فاضل در نشست هم اندیشی " آسیب شناسی فعالیت های پژوهشی" در مرکز تخصصی نور الزهراء (س) ساری گفت: پژوهش لازمه حیات طلبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران نشست هم اندیشی " آسیب شناسی فعالیت های پژوهشی"در مرکز تخصصی نور الزهراء ( سلام الله علیها) ساری برگزار گردید.

، حجت الاسلام محمد صادق فاضل رئیس پژوهشکده فقهی  حوزه علمیه بابل، در این نشست پژوهش را لازمه حیات طلبه دانست و افزود: پژوهش شامل مراحل مختلفی است که مقاله نویسی یکی از بخش ها ی آن می باشد.

وی در ادامه تاکید کرد:  برگزاری مسابقات خاطره نویسی، جلسات سخنرانی با موضوع نقش علم،  بیان سخنان رهبری در ارتباط  با اهمیت و ضرورت پژوهش و آموزش پژوهش به زبان ساده و روان به طلاب از جمله راهکار های جذب طلاب به پژوهش می باشد.

رئیس پژوهشکده فقهی حوزه علمیه بابل تصریح کرد: شناسایی طلابی که روحیه پژوهش و تحقیق دارند، سرمایه گذاری بر آنها و سوق دادن طلاب به سمت همایش ها از جمله راههای است که می تواند در تربیت  پژوهشگر موفق موثر  واقع گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انتخاب موضوع مقالات و تحقیقات مختلف در یک محور از جمله نکته هاي حائز اهمیت  در پژوهشگری است که می تواند در موفقیت محقق تاثیر گذار باشد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha