شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسجد ویران شده "العویات"

حوزه/ تعدادی از شهروندان بحرینی در شهرک "الزنج" نماز عشاء را در محل مسجد العلویات که توسط رژیم آل خلیفه در سال ۲۰۱۱ میلادی و در یک حمله وحشیانه علیه مساجد شیعه ویران شده است، برگزار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تعدادی از شهروندان بحرینی در شهرک "الزنج" نماز را در محل مسجد العلویات که توسط رژیم آل خلیفه در سال 2011 میلادی و در یک حمله وحشیانه علیه مساجد شیعه ویران شده است، برگزار کردند.

برگزاری این نماز در کنار فعالیت های «انقلاب محراب» که دائماً ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه به آن فرا می خوانند، صورت می گیرد و هدف از این اقدامات دفاع از مساجد ویران شده و محافظت از مکان مسجد و برای پیروزی مساجد ویران شده که همان خانه خداست، می باشد.

نمازگزاران بعد از ادای نماز تاکید کردند که برای دفاع از مقدسات و مساجد ویران شده اینگونه فعالیت ها را ادامه می دهند و از رژیم آل خلیفه می خواهند از بنای مساجد در غیر مکان های اصلی آن دست بردارد. آن ها همچنین از شانه خالی کردن برخی مسئولین از زیر بار مسئولیت قانونی و ملی و دینی در بازسازی تمامی مساجدی که مورد ویرانی غیرقانونی قرار گرفتند، ابراز نارضایتی کردند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha