پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام اسدالله مهرآرا- مدیر مدرسه صالحیه قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین با تاکید برپاسخ گویی حوزه و روحانیت به شبهات گفت: امروز نیازمند تربیت طلاب توانمند دراین عرصه هستیم .

حجت الاسلام اسدالله مهرآرا در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی از حوزه های علمیه اشاره و بخش تبلیغ در حوزه های علمیه را مورد تاکید قرارداد و گفت: یکی از بخشهایی که تحول در آن ضروری است، بخش تبلیغ است، چرا که تبلیغ رسالت عمده طلاب و دانش آموخته های حوزه های علمیه به شمار می آید که در صورت غفلت از آن، حوزه یکی از رسالت های مهم خود غافل شده است.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه افزود: آنچه تا به امروز در حوزه های علمیه انجام شده، تبلیغ خود جوش بوده و نیازمند یک مسیر نظام مند کارشناسی شده در این مسیر هستیم ، اگر چه در سالیان اخیر تلاش های فراوانی در ساماندهی مساله تبلیغ  صورت گرفته اما هنوز کافی نیست.

وی با تاکید بر توانمند سازی طلاب در عرصه پاسخ به شبهات  گفت: امروزپرسش های فراوان  کلامی و شبهات عقیدتی در عرصه عمومی رواج یافته است و ذهن بسیاری از جوانان را درگیر کرده است که  پاسخ به این شبهات ضروری بوده و نیازمند تربیت تخصصی طلاب هستیم.

وی توجه به مباحث اخلاقی و تهذیبی در بین طلاب را با اهمیت دانست و بیان داشت: امروز در حوزه های علمیه  باید به مباحث تهذیبی  توجه ویژه شده و  در زمینه تقویت بعد تربیتی و اخلاقی طلاب اهتمام بیشتری گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha