پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام موسی صدر

حوزه/ قاضی حسن الشامی گفت:کمیته پیگیری مساله امام موسی صدر به زودی برای تکمیل اطلاعات میدانی خود درباره جنایت ربودن امام موسی صدر به طرابلس سفر می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، قاضی حسن الشامی دبیر کمیته پیگیری قضیه امام موسی صدر گفت: هانیبال القذافی(پسر معمر قذافی) در گفتگو با بازپرس پرونده قاضی زاهر حمادة اطلاعات زیادی ارائه کرده و گفته که اطلاعات بیشتر را زمانی می دهد که آزاد شود.

قاضی الشامی نیز پیش از این در ژانویه گذشته ضمن گفتگو با هانیبال از قول وی نقل کرده بود که اطلاعاتی درباره امام موسی صدر و دو همراه وی دارد و در این زمینه گفته بود که شنیده ام که سید صدر و دو همراه وی در یکی از زندان های سیاسی اطراف طرابلس زندانی بوده اند و تعدادی از افسران حکومت پدرش مامور ربودن آنها بوده اند.

دبیر کمیته پیگیری قضیه امام موسی صدر درباره هانیبال گفت: وی یک زندانی سیاسی نیست و ما هم یک حکومت دیکتاتوری نیستیم.

وی همچنین گفت: خانواده صدر چند روز پیش در برابر قاضی سمیر حموده ادعا کردند که هانیبال در ربودن امام موسی صدر دخالت داشته و قرائنی در این رابطه وجود دارد به ویژه با توجه به اینکه او در زمان حکومت قذافی از افسران ارشد ارتش بوده است.

الشامی ادامه داد: کمیته پیگیری مساله امام موسی صدر به زودی برای تکمیل اطلاعات میدانی خود درباره این جنایت به طرابلس سفر می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha