پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی تهرانی - پایگاه بسیج حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران

حوزه/ فرمانده پایگاه بسیج حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، اقدامات این پایگاه از جمله اعزام طلاب و اساتید بسجی به اردوی راهیان نور، برگزاری همایش عید ولایت در ایام عید غدیر و ... را تشریح کرد.

علی تهرانی از طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران و فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید همدانی این حوزه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در تهران، اظهار داشت: در حال حاضر 98 تن از طلاب و اساتید حوزه امام رضا(ع)، عضو فعال پایگاه بسیج سردار همدانی هستند.

وی افزود: پایگاه بسیج سردار همدانی در راستای خدمت رسانی به طلاب و اساتید بسیجی حوزه علمیه امام رضا(ع) و ترویج فرهنگ توجه به مقوله ورزش، اقدامات مختلفی را انجام داده که از جمله آنها، برگزاری مسابقات تفنگ بادی، شنا، تکواندو، جود و ...، اشاره کرد.

فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید همدانی حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، خاطرنشان کرد: طبق صحبت هایی که با معاونت تهذیب حوزه امام رضا(ع) انجام شده، همایشی تحت عنوان "عید ولایت" را در چند روز مانده به سالروز عید غدیر خم برگزار خواهیم کرد که در این همایش، از شخصیت های برجسته حوزوی برای حضور و یا سخنرانی دعوت خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز برخی از طلاب بسیجی، طرح امداد و نجات را در بیمارستان امین ظهور تهران می گذرانند تا در مواقع لزوم، از این توانایی خود استفاده لازم را ببرند.

تهرانی اعزام طلاب و اساتید بسیجی حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران به اردوی زیارتی-فرهنگی-سیاحتی مشهد مقدس را از دیگر فعالیت های پایگاه بسیج سردار شهید همدانی ذکر کرد و گفت: سال گذشته تعدادی از طلاب و اساتید به این اردو اعزام شدند که خوشبختانه اثرات خوبی هم داشت و ان شاءالله در سال تحصیلی جدید نیز این اردو برگزارخواهد شد.

فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید همدانی حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران اضافه کرد: اعزام طلاب و اساتید بسیجی به مناطق عملیاتی 8سال دفاع مقدس و تحت عنوان اردوی راهیان نور نیز، از اواسط آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد و انشاالله طلاب داوطلب به این اردوی فرهنگی اعزام می شوند.

وی در پایان یادآور شد: در ایام هفته دفاع مقدس که از 31 شهریورماه آغاز خواهد شد، ویژه برنامه های متنوعی داریم که با کمک اساتید و طلاب برگزار خواهد شد.  

۲۹/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha