پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اباذر جعفری مدیرکل اطلاع رسانی وتبلیغ نوین دفتر تبلیغات

حوزه/ مدیرکل اطلاع رسانی وتبلیغ نوین دفتر تبلیغات از شناسایی ۲هزار مبلغ فعال در عرصه فضای مجازی در سطح حوزه و حمایت از آنها خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اباذر جعفری پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران که در معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد گفت: در سومین همایش فضای مجازی پاک 15 نهاد علمی و فرهنگی کشور بادفتر تبلیغات اسلامی که برای اولین بار میزبانی این همایش را به عهده گرفته اند همکاری می کند.

مدیرکل اطلاع رسانی وتبلیغ نوین دفتر تبلیغات افزود: مهلت ارسال چکیده آثار از تا تاریخ 30مهرماه سال جاری و مهلت ارسال اصل آثار نیز تا تاریخ 30 آذرماه سال جاری خواهد بود؛ همچنین همایش فضای مجازی پاک نیز در17 تا 19اسفندماه ما امسال برگزار میشود؛ علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفن 37743850 تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش یک بخش ویژه وجود دارد که در آن به دنبال توسعه مباحث کاربردی در عرصه فضای مجازی هستیم و در همین ارتباط اقدام به برگزاری کارگاه تخصصی با موضوع شناخت جریانات فضای مجازی و چگونگی ارتباط موثر در این فضا برگزار می شود.

مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی از 5سال پیش اداره کلی تاسیس کرد که در کنار اداره کل اعزام مبلغان و روحانیون بتواند در عرصه فضای تبلیغی مجازی نیز فعالیت کند؛ در همین راستا تا کنون2هزار نفر از طلاب شناسایی شدند و برای آنها تشکیل پرونده انجام شده است.

جعفری از برگزاری دوره های تخصصی ویژه طلاب علاقه مند به حضور در این عرصه خبردادو گفت: سال گذشته سه دوره تخصصی در عرصه فضای مجازی برگزار شد و فعلانی که با این عرصه آشنا نبودند تحت آموزش های تخصصی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha