جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 دعای عرفه

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت:دعای روحبخش عرفه اوج وحدت و اقتدار اسلام و مکتب شیعه در برابر استکبار جهانی را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم دعای عرفه، گفت: دعای عرفه ابعاد سیاسی بی نظیری دارد و باید تلاش کنیم، اوج وحدت، اقتدار و عظمت سیاسی این دعا در جهان به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه انجام مناسک و برنامه های مختلف مذهبی در جامعه، نقطه قوت برای ایجاد بصیرت دینی و سیاسی است، خاطر نشان کرد: برگزاری با شکوه این ادعیه در نقاط مختلف جهان به ویژه ایران اسلامی خاری در چشم استکبار و مخالفان اسلام است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه دعای عرفه علاوه بر خودسازی فردی، زمینه ساز ارتقاء معنویت درونی در جامعه است، بیان داشت: برگزاری باشکوه مراسمات مذهبی می تواند راهکاری موثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشد.

حجت الاسلام مهدوی امین با اشاره به کارشکنی های آل سعود برای ورود حجاج ایرانی به مناسک حج، گفت: آل سعود بداند شیعیان همواره در دفاع از حق و تبیین احکام اسلامی با تمام توان تلاش می کنند و اجازه هیچ گونه تعرضی از طرف استکبار را به اعتقادات مسلمانان و مکتب تشیع نخواهند داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انجام مراسم معنوی دعای عرفه و نماز عید سعید قربان در استان لرستان اندیشیده شده است، افزود: امسال نیز دعای روحبخش عرفه و نماز عید سعید قربان با حضور باشکوه امت خداجوی با وحدت هر چه تمام تر برگزار خواهد شد.

توزیع بیش از ۲ هزار کتاب دعای عرفه

حجت الاسلام فرزاد منصوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد نیز در این نشست با بیان اینکه دعای عرفه دعایی روحبخش است، گفت: اوج خلوص و بندگی را با زمزمه مضامین عارفانه در بند بند این دعا می توان با اعماق وجود حس کرد.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با بیان این که دعای عرفه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می شود ، از توزیع بیش از ۲ هزار کتاب دعای عرفه بین مردم در روز برگزاری این مراسم خبر داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • غلامرضا IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    یکی از بهترین روزهای خداست هر کس در این روز به اعمال این روز عمل کند در بهترین جای بهشت جا خواهد داشت