شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: هتک حرمت بزرگان دینی به ویژه آیت الله شیخ عیسی قاسم، نشان از اوج مظلومیت مردم آزادی خواه بحرین است.

حجت الاسلام علی عباسی درگفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین به ادامه بازداشت عالم فرهیخته و برجسته بحرین، آیت الله شیخ عیسی قاسم به دست عوامل خود فروخته رژیم آل خلیفه اشاره کرد و  گفت: شیخ عیسی قاسم هیچ گاه مصالح دنیا را با فروش عزت خود و مومنان نمی خرد و عزت را برای همه مسلمانان می داند.

وی به جایگاه تاثیرگذار این عالم برجسته در بین مسلمانان اشاره و خاطرنشان کرد: شیخ عیسی قاسم به دلیل جایگاه بالا و تاثیرگذاری که دارد مورد تهدید و خشم رژیم آل خلیفه قرار گرفته است.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به سلب تابعیت و محاکمه شیخ عیسی قاسم از سوی رژیم آل خلیفه، اظهارکرد: سلب تابعیت و محاکمه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، از سوی رژیم آل خلیفه مردود و محکوم بوده و هرچند این کار غیر قانونی و تأمل‌ برانگیز واکنشی از سوی سران کشورهای اسلامی به همراه نداشت، اما ملت مسلمان ایران به خصوص طلاب و اساتید و روحانیون حوزه های علمیه  نسبت به این مسئله، به خوبی  واکنش نشان داده و این حرکت مذبوحانه را محکوم نمودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha