پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی با صدور بیانیه ای با هشدار به حکام بحرین تصریح کردند: حكام بحرين از فشار و اختناق دست برداشته و به منطق قانون گردن نهند و با دلگرمى همسايه، ملت اصيل و نجيب بحرين را آزار ندهند و بداند كه روزگار تلخ به سر آيد بار دگر نعمت ظفر آيد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن پیام حضرت آیت الله سبحانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اخبار ناگوار و تكان دهنده از بحرين حاكى از آن است كه حاكم كشور بر اثر غرور قدرت به هر كار ناشايستى مى خواهد دست مى زند. سال هاى مديدى است كه ملت نجيب بحرين به پا خاسته و حقوق قانونى و شرعى خود را از حاكم و دولت خواستارند ولى آنان به جاى پاسخ مثبت به درخواست هاى ملت، با سلاح گرم پاسخ مى گويند.
روزى نيست كه در اين كشور بگير و ببند و انحلال نهادهاى قانونى و فشار بى رحمانه انجام نگيرد و دلگرمى آنان به توان نظامى است ولى غافل از اين كه (يَدُ اللهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ) و اراده خدا به نجات مستضعفان تعلق گرفته و روزى اين آرمان محقّق خواهد شد.
اين جانب از حكام بحرين درخواست مى كند از فشار و اختناق دست برداشته و به منطق قانون گردن نهند و با دلگرمى همسايه، ملت اصيل و نجيب بحرين را آزار ندهند و بداند كه روزگار تلخ به سر آيد بار دگر نعمت ظفر آيد.
(وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ).
قم مقدسه ـ حوزه علميه
 جعفر سبحانى   
27 ذى القعده 1437هـ

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد علي جهان بين IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    با سلام حضرت آيت اله سبحاني يك نصيحتي هم به آقاي رئيس جمهور خودمان و دولت مردان بكنيد كه دست از لج بازيها و عدم تمكين به قانون را كنار بگذارند و قانون و مجلس را دور نزنند كه به ضرر كشور انقلاب و مردم است و تابع رهبر عزيز باشند و خدوشان ما لك الملك مطلق كشور ندانند