جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم در قم

حوزه/ تجمع باشکوه طلاب و فضلای حوزه علمیه با حضور مدیران حوزه به همت مدیریت حوزه علمیه قم و نهادهای حوزوی پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، تجمع باشکوه طلاب و فضلای حوزه علمیه با حضور مدیران حوزه به همت مدیریت حوزه علمیه قم و نهادهای حوزوی پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این مراسم شیخ دقاق، نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در ایران در سخنانی به ذکر جایگاه این عالم بحرینی و حرکت اسلامی بحرین پرداخت و بر لزوم حمایت اقشار مختلف از این جریان مبارک تأکید کرد.

پس از وی حجت الاسلام والمسلمین اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سخنانی با اشاره به جنایات آل سعود و آل خلیفه مردم بحرین را مردمی مقاوم، پیرو خط اهل بیت و احیاگر شعار هیهات من الذله نامید که برای دفاع از اعتقادات خود با هر دشمنی مقابله می کنند.

وی با اشاره به هدف مقدس این مردم بر لزوم حمایت جهانی از حرکت مردم بحرین بر علیه رژیم های سفاک منطقه به خصوص ال سعود و آل خلیفه تأکید کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم طلاب با شعارهایی همچون «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر آل خلیفه»، «مرگ بر آمریکا» و «هیهات من الذله» و «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد» به حمایت از مردم بحرین پرداختند.

همچنین بسیاری از طلاب با پلاکاردها، پوسترها و دست نوشته های خود، با محکوم کردن جنایت آل سعود و آل خلیفه بر لزوم حمایت جهانی از حرکت اسلامی و منطبق با حقوق طبیعی مردم بحرین تأکید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha