جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حزب الله لبنان

حوزه/حزب الله لبنان در بیانیه ای انفجارهای تروریستی سوریه و افغانستان و تعدی به شیخ خضر الکبش روحانی اهل سنت حامی مقاومت را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، حزب الله لبنان در بیانیه ای انفجارهای تروریستی سوریه و افغانستان و تعدی به شیخ مجاهد خضر الکبش را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:‌حزب الله انفجارهای تروریستی که نقاط مختلف سوریه را هدف گرفت و سبب شهادت 10 ها نفر و زخمی شدن بی گناهان بسیاری شد به شدت محکوم می کند و با تسلیت به خانواده شهدا برای مجروحین آرزوی شفای عاجل دارد. از طرطوس تا حمص و از دمش تا حسکه دست جرائم امتداد یافت تا بذر مرگ و ویرانی بکارد و میزان وحشی گری تروریست هایی که به دون هیچ دلیلی مردم بی گناه را هدف قرارداده می کشند نمایان کند.

این بیانیه افزود:‌حزب الله همچنین انفجار انتحاری در کابل پایتخت افغانستان را که 10ها شهید و زخمی بر جای گذاشت محکوم می کند. این اعمال مجرمانه ی تروریست ها در سرزمین های اسلامی به ما گوشزد می کنند که باید اقدام سریع و مستمر برای از بین بردن تروریستها  و جلو گیری از نقشه های مجرمانه آنها داشته باشیم.

حزب الله همچنین تعرض مجرمانه گروهی از راهزنان نسبت به شیخ خضر الکبش را محکوم می کند و از از نیروهای امنیتی می خواهد تدابیر لازم برای حمایت از این عالم جلیل القدر و تعقیب مجرمان انجام دهد. خطی که شیخ الکبش دنبال می کند التزام به مقاومت و مسیر وحدت بین گروه ها و فرقه های اسلامی است  وی فرزند شهید خود محمد را در راه دفاع از لبنان و مقاومت تقدیم کرده است. بی شک تعرض کنندگان به این شیخ مجاهد از بین بردن این ارزش ها و ایجاد اختلاف در امت اسلامی می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha