پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 393211
۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵
پلیس شهر کانادایی آماده استخدام  نیروهای پلیس مسلمان

حوزه/ براساس فرم استخدامی که برای ماه آینده تنظیم شده است، رئیس پلیس میسیساگا، زنان و مردان مسلمان کانادایی را تشویق به پیوستن به نیروی پلیس کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از mississauga.com، پلیس شهر میسیساگا در جنوب انتاریو در کانادا، به منظور تشویق مسلمانان برای پیوستن به نیروهای پلیس، حجابی مخصوص زنان آماده کرده و این لباس در انتظار نخستین افسر زن مسلمانی است که قصد به تن کردن آن را داشته باشد.

هرچند هنوز هیچ یک از نیروهای پلیس این شهر درخواستی برای پوشیدن حجاب نداشته است اما طبق فرم استخدامی که برای ماه آینده تنظیم شده است، رئیس پلیس این منطقه زنان و مردان مسلمان کانادایی را تشویق به پیوستن به نیروهای پلیس کرده است.

جنیفر اوانز رئیس پلیس این منطقه گفت: لباس حجاب انتظار زنان مسلمان را می‌کشد. این لباس یک یونیفرم مخصوص است. با توجه به اینکه می‌دیدیم در جامعه زنان زیادی حجاب پوشیده‌اند به این نتیجه رسیدیم که داشتن چنین یونیفرمی برای نیروهای پلیس ضروری است.

به گفته او، تحقیقات، طراحی و فراهم‌سازی لباس مناسب برای زنان محجبه پلیس یک سال به طول انجامیده و سرانجام این لباس آماده شده است که از همه نظر، خصوصا از نظر ایمنی مناسب افسران پلیس می‌باشد. به علاوه برای تهیه این لباس با کمیته مشورتی مسلمانان در اداره پلیس نیز مذاکره و همفکری انجام شده است.

همچنین در راستای اقدامات پلیس کانادا برای تکمیل طرح «تنوع جمعیتی» در این اداره، استخدام مسلمانان در اداره پلیس در ماه اکتبر آینده عملی می‌شود. فرم‌های استخدامی گذشته طرح تنوع جمعیتی، برای استخدام شهروندان کانادایی با تبار آسیایی، جنوب آسیا و سیاه پوستان آماده و ارائه می‌شد و از این پس مسلمانان نیز می‌توانند به راحتی به استخدام نیروی پلیس کانادا دربیایند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha