جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی از نظرات ضداسلامی یک مدیر مدرسه کانادایی

حوزه/ پست‌ها و نظرات ضداسلامی یک مدیر مدرسه کانادایی در فیس بوک، سبب برانگیخته شدن خشم عده‌ای از کاربران اینترنتی شد تا جایی که مسئولان مدرسه مجبور به مداخله شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از breitbart.com، پست‌ها و نظرات ضداسلامی یک مدیر مدرسه کانادایی در فیس بوک، سبب برانگیخته شدن خشم عده‌ای از کاربران اینترنتی شده تا جایی که مسئولان مدرسه مجبور به مداخله شدند. سخنگوی هیات مدیره مدرسه منطقه یورک در انتاریوی کانادا، تایید کردند که غاده ساداکا که به تازگی به سمت مدیریت مدرسه دولتی سر ویلفرد در مارکهام منصوب شده به خاطر گذاشتن نظرات اسلام‌ستیزانه در شبکه‌ اجتماعی فیس بوک تحت بازرسی قرار گرفته است.

سخنگوی هیات مدیره مدرسه گفت: ما چنین اعمالی را بسیار جدی تلقی می‌کنیم و هیات مدیره پس از آگاهی از این اتفاق، تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده است.

مسئولین مدرسه حاضر به دادن اطلاعات بیشتری در این زمینه نشده و آن را مسئله‌ای خصوصی عنوان کردند. این درحالی است که نظرات اسلام‌هراسانه این مدیر مدرسه یک شاکی خصوصی نیز داشته است. این زن که خواسته نامش فاش نشود در این باره به خبرنگاران گفت: در فیس بوک بودم که به صفحه این مدیر مدرسه برخورد کرده و پست‌های اسلام‌هراسانه او را مشاهده کردم. کاملا آشکار بود که این مدیر مدرسه از مسلمانان خوشش نمی‌آید.

او در ادامه گفت: دیدن چنین رفتاری از یک مدیر مدرسه غیرقابل پذیرش است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha